Deborah Wolting

P1100154.jpeg

Deborah is altijd al nieuwsgierig geweest naar mensen. Naar hoe de radertjes werken en waarom men doet wat men doet. Ze is er van overtuigd dat het vergroten van zelfkennis leidt tot een gelukkiger, succesvoller en evenwichtiger leven.
Door aandachtig te luisteren en vragen te stellen daagt Deborah de coachee uit tot het komen van meer zelfinzicht. Ze heeft aandacht voor je, is geduldig en oordeelt niet. Bij Deborah leer je lachen om je eigen gedachten en gedrag. Want: “Het leven is veel te belangrijk om er ooit serieus over te praten”. (Oscar Wilde)

Tijdens de opleiding tot professioneel coach maakte Deborah kennis met Voice Dialogue; een coachingstool die er vanuit gaat dat de mens bestaat uit meerdere ‘ikken’ (subpersoonlijkheden). Het vriendelijke, respectvolle, laagdrempelige, maar ook af en toe confronterende en revolutionaire karakter van de methode maakte enorme indruk op haar. Het past bij Deborah en haar coachstijl. In het coachen maakt ze regelmatig gebruik van deze methode. Voor meer informatie hierover, bekijk de pagina over Voice Dialogue onder ‘Deborah Wolting’ in het menu.

Deborah Wolting heeft bijna 15 jaar ervaring als docent in het (speciaal) onderwijs. Als docent en mentor is ze verantwoordelijk voor het begeleiden van jongeren tussen de 12 en 18 met gedrag- en leerproblemen bij schoolgang en schoolwerk, welzijn en stage/werk. In 2009 heeft zij haar Master Gedragsspecialist behaald om nog beter te kunnen begeleiden en aan te kunnen sluiten bij de (leer)behoeften van haar leerlingen.
Deborah heeft een passie voor het coachen van pubers omdat deze leeftijdsfase bekend staat om het leren kennen van jezelf; wat kan ik, wat wil ik, wie ben ik? Precies wat Deborah interesseert in de mens. Met geduld, warmte en humor begeleidt en ondersteunt Deborah graag pubers die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. Voor meer informatie over Pubercoaching bekijk de pagina hierover onder ‘Deborah Wolting’ in het menu.